Kontant betaling ophører på afdelingskontoret

Kære beboere,

Vi vil gerne informere om, at det pr. dags dato ikke længere er muligt at betale med kontanter på afdelingskontoret. Dette gælder også betalinger til ejendomsfunktionærerne, eksempelvis ved køb af en ny vaskebrik ved tab af den eksisterende.

Fremadrettet skal betalinger ske via følgende betalingsmidler:

  • MobilePay
  • Bankoverførsel

Ændringen sker som led i overgangen til en kontantløs administration, som skal sikre en mere enkel og sikker håndtering af betalinger.

Har du spørgsmål til de nye betalingsmuligheder, er du altid velkommen til at kontakte afdelingsbestyrelsen.

Venlig hilsen
Afdelingsbestyrelsen 101